Termék a kosárba került

ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT

I. A Szabályzat célja

A jelen Szabályzat célja, hogy a Search Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság (1053, Budapest Kecskeméti utca 13., a továbbiakban: Társaság) által nyújtott, elektronikus kereskedelemmel, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokkal kapcsolatban meghatározza a Társaság által alkalmazott adatvédelmi és -kezelési elveit.

A jelen Szabályzat célja, hogy a Társaság honlapján igénybe vehető szolgáltatások minden igénybe vevője számára biztosított legyen a hatályos jogszabályokkal összhangban megvalósuló adatvédelem és adatkezelés.

II. Fogalom meghatározások

Személyes adat vagy adat: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személlyel (a továbbiakban: Érintett) kapcsolatba hozható adat  -  különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, az adatból levonható, az Érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az Érintettel helyreállítható.

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez.

Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri.

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja.

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése.

Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.

Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele.

Adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges.

Adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából.

Adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából.

Adatmegsemmisítés: az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése.

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik.

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi.

Adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége.

Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az Érintettel, az Adatkezelővel vagy az Adatfeldolgozóval.

Automatizált adatállomány: automatikus feldolgozásra kerülő adatok sora.

Gépi feldolgozás: a következő műveleteket tartalmazza, ha azokat részben vagy egészben automatizált eszközökkel hajtják végre: az adatok tárolása, az adatokkal végzett logikai vagy aritmetikai műveletek, az adatok megváltoztatása, törlése, visszakeresése és terjesztése.

Rendszer: az Adatkezelők és partnereik interneten keresztül elérhető lapjait és szolgáltatásait működtető technikai megoldások összessége.

Ügyfél: az a természetes személy, aki az Adatkezelő által nyújtott valamely szolgáltatás igénybevételére regisztrál, és ennek keretében megadja az alábbi III. pontban felsorolt valamely adatát.

Info törvény vagy infotv.: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.

III. A kezelt személyes adatok köre

3.1 A Társaság az általa nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez kapcsolódóan kezelheti az alábbi adatokat:

- vezetéknév, keresztnév;

- e-mail cím, telefonszám;

- szállítási cím, számlázási cím, lakcím, tartózkodási hely címe;

- regisztrációhoz kapcsolódó adatok (felhasználási név, belépési jelszó)

- egyes szállítási előzmények (pl.: korábban megvásárolt áruk listája, korábban alkalmazott átvételi módok, stb.).

IV. Az Adatkezelés jogalapja, célja és módja

4.1 Az Adatkezelésre az Ügyfél önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az Ügyfél kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy a Társaság szolgáltatásainak igénybe vétele során általa közölt személyes adatai, illetve a róla generált személyes adatok felhasználásra kerüljenek. Az Adatkezelés jogalapja az Infotv. 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. Az adatkezelés célja

- az Adatkezelő és az Ügyfél közötti szerződés megfelelő teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása,

- érdeklődések kezelése, visszajelzés, kapcsolatfelvétel,

- megrendelések, vásárlások kezelése, teljesítése, visszajelzése,

- Ügyfél újbóli vásárlásának egyszerűsítése (az Ügyfél honlapon történő Regisztrációja esetén),

- az Ügyfél erre vonatkozó tiltásának hiányában közvetlen üzletszerzés (közvetlen megkeresés módszerével végzett tájékoztató tevékenységek és kiegészítő szolgáltatások, amelyek célja termékek vagy szolgáltatások értékesítésével, nyújtásával közvetlenül kapcsolatos reklám vagy címzett reklámküldemény továbbítása az Ügyfél részére) (az Ügyfél honlapon történő Regisztrációja esetén),

- az Ügyfél erre vonatkozó tiltásának hiányában gazdasági reklámnak minősülő egyéb reklámanyagok, elektronikus hirdetések vagy egyéb címzett tartalom küldése az Ügyfél részére email-en (az Ügyfél honlapon történő Regisztrációja esetén),

- az Ügyfél erre vonatkozó külön engedélye esetén hírlevelek, ajánlatok küldése az Ügyfél részére,

- az Adatkezelő honlapján elérhető szolgáltatásokra vonatkozó felmérések küldése az Ügyfél részére (az Ügyfél honlapon történő Regisztrációja esetén).

4.2. Az internetes kapcsolat létesítésével és fenntartásával összefüggésben a rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülnek az Ügyfél bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak, és amelyeket az Adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer az Ügyfél külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes ügyfél-adatokkal –törvény által kötelezővé tett eseteket kivéve – nem összekapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az Adatkezelő fér hozzá. Az ilyen automatikusan rögzítésre kerülő adatok kezelésének célja a statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, az Ügyfelek jogainak védelme.

4.3 Az Adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok a jelen szabályzatban írtakon kívüli harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – kizárólag hatósági határozat alapján, vagy az Ügyfél előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

4.4 Adatkezelő a neki megadott Személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel.

4.5 Bármely Ügyfél e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a Ügyfelet terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

V. Az adatkezelés elvei

5.1 Személyes adatokat törvényesen szabad megszerezni és feldolgozni.

5.2 Személyes adatokat csak meghatározott és törvényes célra szabad tárolni, és attól eltérő módon nem szabad felhasználni.

5.3 A Személyes adatoknak tárolásuk céljával arányban kell állniuk, és meg kell felelniük e célnak, azon nem terjeszkedhetnek túl.

5.4 Meg kell tenni a megfelelő biztonsági intézkedéseket az automatizált adatállományokban tárolt Személyes adatok védelme érdekében a véletlen vagy jogtalan megsemmisítés, vagy véletlen elvesztés, valamint a jogtalan hozzáférés, megváltoztatás vagy terjesztés megakadályozására.

VI. A Társaság által alkalmazott adatvédelmi elvek

6.1 A Társaság szolgáltatásainak igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges Személyes adatokat a Társaság az érintettek hozzájárulása alapján, és kizárólag célhoz kötötten használja fel.

6.2 A Társaság, mint Adatkezelő vállalja, hogy a birtokába jutott Személyes adatokat az Infotv. rendelkezéseinek és jelen Szabályzatban rögzített adatvédelmi elveknek megfelelően kezeli, és azokat a jelen Szabályzatban meghatározott Adatkezelőkön és Adatfeldolgozókon kívül harmadik félnek át nem adja.

A jelen pontban foglalt rendelkezés alól kivételt képez a Személyes adatok statisztikailag összesített formában történő felhasználása, amely az érintett Ügyfél nevét, illetve beazonosítására alkalmas egyéb adatot semmilyen formában nem tartalmazhatja, ez által nem minősül Adatkezelésnek, sem Adattovábbításnak.

6.3 A Társaság bizonyos esetekben – hivatalos bírósági, rendőrségi megkeresés, jogi eljárás szerzői-, vagyoni- illetve egyéb jogsértés vagy ezek alapos gyanúja miatt a Társaság érdekeinek sérelme, szolgáltatásai nyújtásának veszélyeztetése, stb. – harmadik személyek számára hozzáférhetővé teszi az érintett Ügyfél elérhető Személyes adatait.

6.4 A Társaság rendszere az Ügyfelek aktivitásáról adatokat gyűjthet, amelyek azonban nem kapcsolhatóak össze az Ügyfelek által megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

6.5 Az Ügyfelet tájékoztatni kell az Adatkezelés céljáról és arról, hogy az adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni.

6.6 Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Társaság az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről az Ügyfelet tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerezi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

6.7 A Társaság, mint Adatkezelő a Személyes adatok felvétele, rögzítése és kezelése során a jogszabályok által rögzített korlátozásokat minden esetben betartja.

6.8 A Társaság kötelezi magát, hogy gondoskodik a Személyes adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt Személyes adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek a Személyes adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

6.9 Adatkezelő zárolja a Személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt Személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

6.10 A kezelt Személyes adat helyesbítésről, a zárolásról illetve a törlésről az érintett Ügyfelet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot Adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az Adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

 

VII. Az Adatkezelés időtartama

7.1.  Ügyfél által a honlapon történő regisztráció során megadott személyes adatok kezelése Adatkezelő működésének időtartama alatt mindaddig fennmarad, amíg az ügyfél az adatkezeléshez adott hozzájárulását (ezzel regisztrációját) vissza nem vonja.

Nem regisztrált Ügyfél által a rendelése során megadott személyes adatokat Adatkezelő a rendelés mindkét fél általi teljesítését vagy annak meghiúsulását követő 6 évig kezeli, ezt követően ezen adatok Adatkezelő rendszeréből automatikusan törlésre kerülnek. Jogellenes, megtévesztő személyes adat használata esetén vagy ügyfél által elkövetett bűncselekmény, illetve rendszer elleni támadás esetén az adatkezelő jogosult az Ügyfél adatait haladéktalanul törölni, ugyanakkor bűncselekmény gyanúja vagy polgári jogi felelősség gyanúja, illetve Ügyfél és adatkezelő közötti jogvita esetén jogosult az adatokat a lefolytatandó eljárás időtartamára őrizni is.

7.2. A rendszer működése során automatikusan, technikailag rögzítésre kerülő, adatok (4.2.) a generálódásuktól számítva a rendszer működésének biztosítása szempontjából indokolt időtartamig kerülnek tárolásra a rendszerben. Adatkezelő biztosítja, hogy ezen, automatikusan rögzített adatok egyéb személyes ügyfél-adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Ha ügyfél 3.1 pont szerinti adatainak kezelése megszűnik (7.1 pont), úgy ezt követően a technikai adatokról az Ügyfél személye nem lesz beazonosítható.

VIII. Rendelkezés személyes adatokkal

8.1 Amennyiben a Személyes adatokban változás áll be, illetve az adatkezelési hozzájárulást az Érintett vissza kívánja vonni, ez iránti igényét a Társaság részére közölni szükséges, vagy ajánlott postai küldeményként a Társaság www.tapbar.hu oldalon megtalálható postai címére feladott levélben.,  vagy az .......@...............hu e-mail címre küldött elektronikus levélben. A közlésen fel kell tüntetni az Ügyfél nevét, e-mail címét és a regisztráláskor közölt telefonszámát. Az adatokat az Ügyfél is módosíthatja az Adatkezelő www.tapbar.hu weboldalának jobb felső sarkában található „Belépés” linkre kattintva.

8.2 A Társaság hírlevelei az azokban található leiratkozás linken keresztül mondhatók le.

8.3 A Személyes adatokat az Adatkezelő az erre irányuló kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül (adott esetben a regisztrációval együtt) törli, a  törlésére vagy módosítására irányuló igény teljesítését követően a korábbi(törölt) adatok már nem állíthatók helyre.

8.4 Személyes adataik kezeléséről a Ügyfelek a Társaságtól, mint Adatkezelőtől bármikor írásban, a 8.1 pontban megjelölt levelezési címre küldött levélben, telefonon illetve e-mailben tájékoztatást kérhetnek. A tájékoztatás kérést a Társaság akkor tekinti hitelesnek, ha a megküldött kérelem alapján a Ügyfél egyértelműen beazonosítható. E-mailben küldött tájékoztatáskérést előbbieken felül az Adatkezelő csak akkor tekint hitelesnek, ha azt a Ügyfél regisztrált e-mail címéről küldik. A tájékoztatáskérés kiterjedhet a Ügyfélnek az Adatkezelő által kezelt adataira, azok forrására, az Adatkezelés céljára, jogalapjára, időtartamára, az esetleges Adatfeldolgozók nevére és címére, az Adatkezeléssel összefüggő tevékenységekre, valamint a Személyes adatoknak továbbítása esetén arra, hogy kik és milyen célból kapták vagy kapják meg Ügyfél adatait.

8.5 Az Adatkezeléssel kapcsolatos kérdésre Adatkezelő a kézhezvételtől számított 30 munkanapon belül köteles írásban válaszolni. E-mail esetében a kézhezvétel időpontjának az elküldést követő első munkanapot kell tekinteni.

8.6. Az Ügyfél tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Adatkezelő a tiltakozást a kérelem beérkezésétől számított 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottságát érintően döntést hoz, és a döntéséről Ügyfelet írásban tájékoztatja.

8.7  Az Ügyfél kérheti kezelt adatainak zárolását. Adatkezelő zárolja az Ügyfél adatait, ha az Ügyfél ezt kéri vagy ha a rendelkezésre álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Ügyfél jogos érdekeit.  Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárttá teszi.

8.8.  A kezelt adat helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről Ügyfelet, valamint mindazokat az érintetteket értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Ha Adatkezelő az Ügyfél helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti vagy nem tudja teljesíteni, akkor a kérelem kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

 IX. Adatfeldolgozás

9.1 A megadott személyes adatok kezelését a Társaság végzi.

9.2 A Társaság a webáruház üzemeltetése, megrendelések teljesítése céljából adatfeldolgozókat vesz igénybe, melyek alvállalkozói szerződéses jogviszonyban állnak a céggel.

 Ezen Adatfeldolgozók az alábbiak:

- Netgo.hu Kft., tevékenység: szoftverfejlesztés, cím: 2100 Gödöllő, Kossuth utca 32. II/6,

GLS (General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.)

- Sprinter Futárszolgálat Kft., tevékenység: futárszolgálat, cím: 1097 Budapest, Táblás utca 39.

 

X. Külső szolgáltatók

10.1 A Társaság egyes szolgáltatásainak igénybevétele során regisztrációt és belépést könnyítő külső szolgáltatókkal is együtműködhet. (pl. Facebook Inc., Google Inc., a továbbiakban: „Külső szolgáltató”) A Külső szolgáltatók rendszereiben az ott megadott adatok tekintetében a Külső szolgáltatók saját adatvédelmi irányelvei az irányadók.

10.2 Az egyes szolgáltatások keretében elérhetővé tett és a különböző közösségi oldalakon megosztott tartalmak vonatkozásában a tartalom megosztását lehetővé tevő Külső szolgáltató minősül a Személyes adatok kezelőjének, tevékenységére saját felhasználási feltételei és adatvédelmi szabályzata az irányadó. Ilyen külső közvetítő szolgáltatások például: Facebook, google, pinterest, tumblr, twitter, iwiw, LinkedIn.

10.3 A Társaság a szolgáltatás üzemeltetéséhez kapcsolódóan egyes, az Ügyfél által megadott Személyes adatokat átadhat Külső szolgáltató részére, azonban az átadott adatokat a Külső szolgáltató kizárólag a jelen Szabályzatban meghatározott célra használhatja fel.

 XI. Adattovábbítás lehetősége

11.1 Az Adatkezelő jogosult és köteles minden olyan rendelkezésére álló és általa szabályszerűen tárolt Személyes adatot az illetékes hatóságoknak továbbítani, amely adat továbbítására őt jogszabály vagy jogerős hatósági kötelezés kötelezi. Ilyen Adattovábbítás, valamint az ebből származó következmények miatt az Adatkezelő nem tehető felelőssé.

11.2 Ügyfél elfogadja, hogy az on-line bankkártyás fizetés során Adatkezelő által a felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

11.3 A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759, Adatkezelési nyilvántartási azonosítók: NAIH- 74230/2014, NAIH-74231/2014) Megbízható bolt programjának működése érdekében Adatkezelő weboldalán történő vásárlások után az Ügyfél e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése a www.arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

XII. Az Adatkezelési Szabályzat módosítása

12.1 A Társaság fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Adatkezelési Szabályzatot egyoldalú döntésével bármikor módosítsa.

12.2 A Ügyfél következő belépéssel elfogadja az Adatkezelési Szabályzat mindenkor hatályos rendelkezéseit, ezen túlmenően az egyes Ügyfél beleegyezésének kikérésére nincs szükség.

XIII. Jogérvényesítési lehetőségek

13.1 Ügyfél az adatkezelés ellen tiltakozhat. Adatkezelő a tiltakozást annak benyújtásától számított 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről az Ügyfelet írásban tájékoztatja. Megalapozott tiltakozás esetén Adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az érintett adatot zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. Ha az Ügyfél az adatkezelő döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a fenti 15 napos határidőt elmulasztja, Ügyfél a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül bírósághoz fordulhat. A per az adatkezelő ellen az Ügyfél választása szerint a lakóhelye alapján illetékes törvényszék, vagy a Fővárosi Törvényszék előtt indítható meg.

13.2 Az Ügyfél lényeges jogainak érvényesítési és egyéb jogorvoslati lehetőégeit, valamint a bírósághoz fordulás lehetőségét elsődlegesen az Info tv. 14-23 §-ai tartalmazzák, továbbá bármilyen Személyes adattal kapcsolatos kérdésben kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is (1125  Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/C; postacím: 1530 Budapest, Pf. 5.).

Az Adatvédelmi Szabályzat 2016. augusztus hó 22. napján lép hatályba.

Partnereink